filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
every month since ive been with safelink, my service cuts off every 1st of the month. its take hours and i do mean hours of transferring and answering the very same questions over and over again. one time i called for interrupted service about 5pm, at 11 30pm im still...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.I'm sorry for the inconvenience that you have experienced.Let me help you in resolving that issue.Please send us an email with your account...

#1096151
Reply to reviews
I purchased a $20 unlimited card on 8-23-17. Two days later my phone had a problem & had to be replaced. I returned my old phone & got a new one about a week later. I can't get my card transferred to my new phone & I've talked to at least 5 people. Once I was put on...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.I'm sorry for the inconvenience that you have experienced.Let me help you in resolving that issue.Please send us an email with your account...

4.8
#1096086
Reply to reviews
I just faxed safelink to get my minutes back. 3 days ago sent in 2 proofs of address and medical card to recertify my text # is 7738862977 been trying for 3 months-i did all that i could do when do i get my minutes,tired of trying i cant reach anybody with any sense...
Read more
#1097106
Reply to reviews

Safelink Wireless - pay for phone service

Safelink Wireless
#1097564
my safe link phone has been deactivated until I pay ten dollars. Never had to pay before for over 2yrs. explain, please.
Comment
Show

Safelink Wireless - Recertification

Safelink Wireless
#1097391
2.7
Details
I called to recertify but my rep never came back to talk with me. I could hear him but I stayed on the phone 15 minutes. He wouldn't talk. How do I recertify? 832-466-8694.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Coverage Area
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Safelink Wireless - *** service

Safelink Wireless
#1096003
1.1
Details
Crappy service no tec service
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Safelink Wireless - Dead zones

Safelink Wireless
#1093087
2.6
Details
I cant hardly use my phone ANYwhere. Sometimes i can call in one area of a building and on the other side of the SAME building i cannot. There are SO many areas that restrict my calling privileges.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Poor English speaking representatives, poor phone quality after transferring service from one phone which I had to purchase to another phone because they don't provide replacement phones nor batteries which are only good for a month I understand it's offered to low...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.I'm sorry for the inconvenience that you have experienced.Let me help you in resolving that issue.Please send us an email with your account...

#1095388
Reply to reviews
I have previously complained regarding a replacement phone , today I am livid! I called to ask for replacement phone two weeks ago, at that time after several switches to someone else I was told that I would be receiving my replacement on that up coming Tuesday that...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.I'm sorry for the inconvenience that you have experienced.Let me help you in resolving that issue.Please send us an email with your account...

#1093987
Reply to reviews
I had safe link California I had a phone that they provided I did a hard reset and forgot my google screen name I signed in with so I purchased a phone from Trac done to find out that it was not compatible. So I then ordered a Net 10 phone received it and had it up and...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. Please send us an email with your accou...

1.1
#1092362
Reply to reviews
The reps who handle SafeLink's customer service aren't at fault. They're low-wage workers trying to make a living in a terrible work environment. They handle calls politely and professionally and do the best they can with the tools they're provided. This is the...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. Im Matt from SafeLink Wireless. Im sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. Please send us an email with your accoun...

2.2
#1091015
Reply to reviews
I started in Jan. 2017. Called in my app, did all paperwork by mail, sent multiple copies by mail, got a letter from SSI,(not good enough) faxed, wrote, called. There is nothing else to do. Don't believe you can do this by mail or phone. Maybe some people have luck...
Read more
Anonymous
Pete

Just take a picture of your said or entity card and submit it with the application via Internet

MattSL
MattSL

Hi. Im Matt from SafeLink Wireless. Im sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. Please send us an email with your accoun...

#1088085
Reply to reviews
I have tried to contact Safelink about issues I have been having with my Lifeline Safelink Phone. Safelink begins sending me nagging messages several times a day beginning on the first of the month if I do not call them immediately to get my monthly minutes. In August...
Read more
Anonymous
asheley ulander

hello i am asheley ulander and i go through safelink and i clicked on my browser and nothing but a 1800 number comes up and i don't know where to go from here and i was wonder...

Anonymous
Melissa

Same thing here?BUT THEY LIT HANG UP ON ME SAY THEY CAN'T HERE when in need of using my device. Also can never get and stay on the or get on the internet.

2.8
#1086986
Reply to reviews
I have had problems with the safelink service off and on for several months. They turned off my service the day before they said they would and since i live in montain time zone was unable to call untill they opened again i payed for a block of time and was told...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.We're sorry for the inconvenience that you've experienced. To resolve the problem, please send us an email with your account information to...

2.1
#1086172
Reply to reviews