Temple, Pennsylvania
7.7K views 84 comments
Not resolved

Update by user Mar 17, 2013

Since this posting, I have not had any problems. A few years have went by and this company has been great and I have been getting my minutes every month.

Original review posted by user Dec 10, 2010

I did not get my minutes added to my phone for December 2010.I called them and I was told the minutes were sent to my phone on December 01st.

Related: Safelink Wireless - Didn't get no minutes on my cell phone

I was supposed to receive 250 minutes. I got none added. They told me I must have used them when I know I didn't even get them. They Lied.

I tried to explain that even if they were sent to my phone, my phone did not register them or update my minutes total. They did not believe me.

They should read these reports that others have this problem too.I am pissed.

Review about: Airtime Minutes.

Review #211012 is a subjective opinion of a user.

Reason of Review / Monetary Loss Not specified / $15
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Safelink Wireless?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Angela 12073460162
Portland, Maine, United States #1249344

Hi please help me I need my free minutes 12073460162???

Angela 12073460162
Portland, Maine, United States #1249341

127346162 Angela has not been receiving minutes since I ran out and had to buy some minutes for the hone my kids were out of state and I needed to say in contact ever since then I have not received any minutes foes that mean i no longer get free minutes ??

Angela22
Portland, Maine, United States #1248750

Same problem with my phone December to

Anonymous
Vicksburg, Michigan, United States #1243167

I didn't receive my monthly minutes for July

Kathy
Trinidad, California, United States #1173970

I didn't get my minutes this month !

MattSL
to Kathy #1174498

Hi.I’m Matt from SafeLink Wireless.

We're sorry for the trouble.To resolve the problem, please send us an email with your account information to SL.CorpResolutionTeam@safelink.com.

Anonymous
to MattSL Atlanta, Georgia, United States #1183262

hi i did not get the minutes for my phone 706-306-1890

my phone was on but no minutes came try toretrieve but said no pending but i know no minutes came

MattSL
to Anonymous #1221819

Hi.I’m Matt from SafeLink Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/GPJn5a to chat with live agent.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-800-378-1684.Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Kimberly
Arley, Alabama, United States #1149802

I did not receive my monthly minutes

MattSL
to Kimberly #1151126

Hi.I’m Matt from SafeLink Wireless.

We're sorry for the trouble.To resolve the problem, please send us an email with your account information to SL.CorpResolutionTeam@safelink.com.

You May Also Like

Asurion - Unauthorized charges to my account Asurion "On Saturday August 3, 2013 the following unauthorized debit transactions appeared on my bank statement $199 07:28 pm AT 19:28 $199 07:34 pm AT 19:24 $199 07:38 pm AT 19:38..." Read more Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments Frontier Communications "One of the worst communication company in terms of their service, promise and commitments. I asked Frontier to changer their service to $84.99 triple play with 75/75 internet, HD preferred..." Read more Zomato - Fraud Zomato "In my experience twice i ordered through Zomato and twice they purchased my bank card without receiving my order. they always go with the payment without checking if the restaurant..." Read more Rise Broadband - TERRRIBBBLLLEEE! Rise Broadband "They charged me for 15Mb for over a year with poor bandwidth all the way. FINALLY a tech came out and said the tower won't even do over 5Mb. What..." Read more Morgan Properties - Was banded from property I once called my home for over 3 yrs. was told by property manager I was allowed to stay at my friends and boyfriends apt a FEW NIGHTS WEEKLY, then she cops on me! Morgan Properties "WARNING; What your going to read will OutRage you! I lived at Mariners Cove for over 3 yrs and once called it my home. Went on every site giving grand..." Read more Print artis was good when it worked but when it stop working the support deptment act like my matter did not matter to them Nova Development Technical Support Nova Development "I'VE BEEN USING THIS PRODUCT FOR YEARS AS YOUR RECORDS WILL SHOW AND I'VE NEVER HAD THIS PROBLEM BEFORE AS YOUR RECORDS WILL SHOW , ALL MY DOCUMENTS AROUND WHAT..." Read more Calatlantic Homes - Buyer Beware! Calatlantic Landscaping is a big problem! Calatlantic Homes "My wife and I bought a home from Calatlantic in February of 2016 and had generally been happy with our new home - that is, except for the landscaping. About..." Read more The Usa Nursery - $17 dead sticks The Usa Nursery "I ordered 2 3-4 foot Russian olives on May 15, 2017, After my own Russian olives died following an ice storm. I finally received them on May 25th. I received..." Read more