State: Florida City: Medley Product: Safelink Wireless Cell Phone Replacement Clear all filters (6 of 60 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
1.9
Details
TO Safelink : January 24 2019 To whom: 3 years ago I signed up for a Safelink Phone and received one, It worked good after about 6 months it got lost or stolen I wanted 2 months hop[e it would show up it did not. I called safelink and was told I had to reapply and did...
View full review
1 comment
Verena
#1638198

Hi GrievingMantaRay348. I'm Matt from SafeLink Wireless.

I noticed your post on this blog and I'm sorry you are having some problems. Please click on this link http://bit.ly/2qdrKHH to chat with a live agent. For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-800-867-7183. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You may also text the key word HELP to 611611 to view our self-service menu with a list of help key words with valuable information. Thank you.

Review
#1459642 Review #1459642 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Tags
  • Failure To Act
4.1
Details
I tried at 1st to select that I needed a phone but the computer wouldn't take it. so I decided to use my virgin mobile phone. I called safelink twice they sent me sims cards and I called virgin mobile to unlock the phone but they couldn't/wouldn't. I called safelink...
View full review
Review
#1264391 Review #1264391 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Reason of review
Order processing issue
Loss
$1
Preferred solution
Deliver product or service ordered
1.4
Details
I have a hard time hearing incoming calls and vice versa.Called customer service they said I don't qualify for a replacement phone . I am a senior citizen and the phone I have is small and out dated, I can barely see the number or text messages.w I called customer...
View full review
3 comments
Anonymous
#1401461

No, I got an email from a person named Matt saying to email them to resolve this

matter, But their website is under maintenance. However my phone is still broken and I'm still

Frustrated. Safelink wireless still Sucks!

View more comments
Review
#1127733 Review #1127733 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Cons
  • I am a senior citizen and i rely on this phone
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Just replace the phone since it's a goverment phone
THIS MOTHER *** COMPANY IS A COMPLETE RIP OFF !!!FYI TO EVERYONE !!! DO NOT Call For A Replacement Phone Or Buy A New Phone BECAUSE THEY WILL NOT PUT THE MINUTES YOU HAD ON THE OLD PHONE ON THE NEW PHONE AND IF YOU BROUGHT MINUTES THEY WILL SCREW YOU OVER ON THAT AS...
View full review
1 comment
Verena
#1381015

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless.

I'm sorry for the inconvenience that you have experienced.

Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please send us an email with your account information to tracfone@fb-tracfone.com to further assist you.

Review
#1116313 Review #1116313 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Cons
  • How customers ripped off
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$300
Tags
  • Safelink Customer
3.1
Details
I lost my phone and I informed Safe Link about it.I was told to mail in the old phone to receive a new one but how is that possible when I don't have it? i also just received a new SIM but no phone? So I called them & I was on the phone with them for over an hour...
View full review
1 comment
Verena
#1369435

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless.

We're sorry for the inconvenience that you have experienced.

Let us help you in resolving that issue. Please send us an email with your account information to tracfone@fb-tracfone.com to further assist you.

Review
#1100415 Review #1100415 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Pros
  • Phones and service
Cons
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Deliver product or service ordered
3.1
Details
phone went dead called up safelink a long wait.would'nt send me a replacement ?bought a replacement getting the run around tracfone sent me 2 different sim cards neither worked.waiting for the 3rd sim card they tell me it will work.how can they be so sure.as i've been...
View full review
3 comments
Anyssa
#1285548

SafeLink sent me a cell phone in a timely manner, and now I know why they give them away for free.It's because they couldn't sell them for $1.00.

The sound quality is horrible, people cannot hear me, and vice versa. Don't waste your time calling customer service because you will get somebody in the Philippines, or India, or somewhere else who cannot speak English.

So I decided to go back to the old fashioned, reliable landline for $9.00 a month, no bundles and no features that I don't need and can make calls all over the U.S. and Canada at no extra charge.

I am glad I saved my old phone. What a difference in the sound quality!

View more comments
Review
#1004372 Review #1004372 is a subjective opinion of poster.
Service
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
Pros
  • If i can get safelink ok
Cons
  • Waiting time on phone
  • Put on hold 40 minutes transferred over and over
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$20
Preferred solution
Let the company propose a solution

Contact Safelink Wireless Customer Service

Website:
www.safelinkwireless.com
Mailing Address:
PO Box 220009
Milwaukie, Oregon 97269-0009
United States
Phone:
(800) 378-1684
All Safelink Wireless Contacts

Safelink Wireless Reviews

  1. 238 reviews
  2. 98 reviews
  3. 51 reviews
  4. 31 reviews
  5. 37 reviews
Safelink Wireless reviews