Featured
Jane D Lve

Bunch of liars

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Safelink Wireless - Bunch of liars
Explore video interviews
Advertisements

The light and told me that they were giving out the Samsungs but the manufacturer didn't give him a wall charger so I had to buy my own big lie the government pays them big money to hand out phones and the phones have to be complete and in working order they can't make you pay for any equipment don't believe it go to compliance wireless a Verizon compliance they are so full of it they should have busted them when they first came out stealing money from the government they don't even deserve the contract liars they better come out their pocket they're the ones that buff those refurbished phones and didn't make the right deal stupid

View full review
Loss:
$20
Pros:
  • No pros all cons
Cons:
  • Lies and games

Preferred solution: I'm going to drop them real soon

User's recommendation: Sign up try to get a good phone and then drop them and sell the phone haha

3 comments
MattSL

Hi Jane D Lve. This is Matt from SafeLink Wireless.

We totally understand where you are coming from. Our sincere apologies for the inconvenience this has caused you. Please be advised that Samsung has changed the items on their packaging for their newer phones. The USB Power Adapter (Power Brick) and a clear case are not part on the accessories included.

For further assistance, you can chat with us via this link https://***/support/contact-us. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Guest
reply icon Replying to comment of MattSL

Jane I think I understand. I lost my phone service do to Matt I apologize I still have no phone service which I qualify for no problem.

So I am unable to contact you by phone or Internet web site. I know what you are thinking how is he contacting me now. I live near a business that has free wifi I am able to get good reception from there maybe 2 times. Matt I wish this could have been solved along time ago.

I have never witnessed such poor customer service in all my years. Customer service actually hung up on me easily 40 times every time I called I would ask the representative if we lost connection to please call me back so I would be working with the same person. Didn't happen each time I got hung up on. Guess what no call back.

Either they have no respect for the program. Or they are lazy. I can go on if you would like. Show quoted text Error Icon Address not found Your message wasn't delivered to noreply@***.com because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

LEARN MORE The response was: 550 5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.

Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. For more information, go to https://***/mail/?p=NoSuchUser jv11-2****a17090****b00b001d3f4293fc8sor103****plb.7 - gsmtp ---------- Forwarded message ---------- From: IMMY To: PissedConsumer Cc: Bcc: Date: Fri, 5 Jan 2024 14:36:45 -0500 Subject: Re: New comments on PissedConsumer ----- Message truncated -----

Guest
reply icon Replying to comment of MattSL

Matt I am positive that you don't. Your company does not.

I am also positive that the government pays your company alot of tax dollars so people like me and the others making posts are able to have phone/ Internet access. We are people that have disabilities or less fortunate. Your companies lack of respect by customers service is a total failure. No one from straight talk/Tracphone wants to talk to a less fortunate person as myself, they transfer you until they get tired of doing that.

Then what do you know your call gets dropped. # CALL CENTER ETIQUETTE SUCKS

View more comments (2)
Anonymous
map-marker Concord, Massachusetts

Very poor service

had to yell to the lady cause couldnt hear had to repeat my self many times you all need people that can speak n understand english i would not recommend this service to anyone better off havent bad headache very very bad service
View full review
Christine M Wfq

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Stolen phone/not recieved recertify papers

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Safelink Wireless - Stolen phone/not recieved recertify papers

I have 2 problems actually. 1st .

After receiving my phone from safe link my phone was stolen approximately 10 days later. When i called safelink, after numerous times i was never told i could recieve a one time replacement phone . I've been on the safe link site texting with chat on how to get a new phone. I spent a lot of time explaining everything that happened.

After a long night on the phone with a chat robot I was told to call back during business hours. When needing to use chat on your services dont give generic questions if so ok but leave an option so we can write down our specific problem or questioet n.

In the mean time a frieNow i would hope that there something can be done about this. because the person whose phone ive got barrowed, would like the barrowed phone back back. I did have to purchase a sim card which cost me $ I didnt have .

Recertify;

:

2nd.

Problem

Ive never recieved my recertify papers in the mail ive looked everday.

I work odd hrs so i can't talk to a person ,anyone that breaths. It's a very simple answer that I cant seem to get a responce I'm praying that someone can answer my one time replacement phone problem and what to do about recertìfing.

View full review
Loss:
$9
Pros:
  • Free phone and service
Cons:
  • Cant get anyone on the phone chat robots cant fix the problem

Preferred solution: Another free service with free phone and a nice tablet would be nice

User's recommendation: Explain as much as you can with details

3 comments
MattSL

Hi Christine. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Dianadin L

Please back my 4,000 money

MattSL
reply icon Replying to comment of Dianadin L

Hi Dianadin L. This is Matt from SafeLink Wireless.

We do apologize if you had a bad experience with our service. We can surely help you with your refund request. However, we need to investigate your account first.

To further assist you, please chat with us at https://***/support/contact-us For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.

View more comments (2)
Christina A Lwd

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker East Bernstadt, Kentucky

Work greatLost phone

Safelink Wireless - Work greatLost phone
Mine and my boyfriend's phone was stolen from her car My Daughter, I wish you joy and peace, Love and laughter too; All happiness life can bring, In everything that you do. Your life is a beautiful gift, a blessing from above. My wish for you is simple, May you always feel loved. LOVE, MOM we get help
View full review

User's recommendation: Keep my phone in my pocket

3 comments
MattSL

Hi Christine A. This is Matt from SafeLink Wireless.

We're sorry to know about what happened to your phones This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Guest
reply icon Replying to comment of MattSL

Matt why does your company only have a 20% approval rate? Matt I believe I have the answer.

Guest
reply icon Replying to comment of MattSL

Matt that 611611 is where your business employees hung up on me 40 times. No customer service support not in the USA

View more comments (2)
Kristyn H Yik

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I am still in DISBELIEF OF UNKNOWLEDGEABLE EMPLOYEES WERE!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I had a very important Appt today. All I needed was something that showed my name, address, and a cell phone bill.

It had been so long since I tried safelink.com because I never had any luck. Even though my phone number and my email address were on file it always told me I didnt exist, I started off chatting at about 9:30 AM. I got hung up on about four times. I had to be transferred about five and hung up on every single time again.

I tried calling and started my day off more miserable than my morning. I couldnt get ready to do what I needed to do. No one had any answers for me, except they had to transfer me somewhere, and all in all this ended at about 12:30 in the afternoon. They were unable to provide me a document stating what I needed after all.

I was asked the same questions over and over.

But there were transcripts etc ( I would think) or some type of notes??

I was almost late, completely stressed and in disbelief. I still am.

I wanted some type of compensation for wasting my time, I was denied.

I did ask for an upper management position person to email me. But Im not even sure a moment to apologize would take place

Dont lose any or all of your information because you may need it and you wont be able to retrieve it.

- K

View full review
Pros:
  • Phone service
Cons:
  • Customer care is terrible

Preferred solution: Id love money compensated for wasted time. Vanilla GC etc. or SafeLink to be creative

User's recommendation: Be prepared!

3 comments
Guest

The reason for that is, when you call for SafeLink wireless you get straight talk/ Tracphone. By my many many many times of calling I was transferred 3or 4 times give them enrollment number pass word Then they would come back to say I had to re-enroll.

Then the call would drop That happened so many times I can't count.

My question is why SafeLink doesn't have their own customer service call center. Another question is why isn't our government phone service company located in the USA?

MattSL

Hi, Kristyn H Yik. This is Matt from Safelink Wireless.

We are very sorry to hear that. As one of our valued customers, we do not mean to make you feel this way. We want to sort this out with you now. However, in order to do that, we would require to get your personal account information, which we cannot ask here for security of your account.

We are hoping that you will give us another chance to rectify this issue with you. Please chat with us via this link http://***/6184goJRk.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.

Guest

You had an important appointment (probably to get something free from the gubment) and waited until the last second to gather your backup. How Lame....

View more comments (2)
Michael J Agp

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Cancelled service yet approval email

Safelink Wireless - Cancelled service yet approval email
Safelink Wireless - Cancelled service yet approval email - Image 2
Safelink Wireless - Cancelled service yet approval email - Image 3
I have had to recertify after I had already approved for the lifeline and ACP program. I have received 2 emails stating approval. The first was 6 July 23 and the second 12 July 23. In speaking to straight talk customer service both were cancelled the same day they were approved???!!! If this is so then why didn't I receive a 2nd email stating so. The second email I received has a different last 4 for the telephone number...9924? I don't understand that either. I don't have any other programs that I have applied for. I would like my service to be restored.
View full review

Preferred solution: A new phone and tablet under the same lifeline and ACP program

User's recommendation: Know your stuff and ask questions about anything you don't understand

1 comment
MattSL

Hi Michael J. This is Matt from SafeLink Wireless.

We would like to take this opportunity to apologize for this experience. Allow us to have another opportunity to straighten things out for you you. Let us pull up your account and further investigate so we can provide you with a concrete resolution. Kindly chat with us at https://***/support/contact-us, or call us our Customer Care Center.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Heather W Iis

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

3 applications still no service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Updated by user Sep 28, 2023

Tracfone support had no clue how to help, said call safelink. Back to square 1, so flustered and about to take the phone loss, and find a new provider. Defeated!!

Original review Sep 24, 2023
Agent hung up and canceled my service because she didn't want to handle the months long issues I've had getting service activated. I just was approved today and now I have to do a 3rd application because she didn't like me and hung up mad she noted my service was canceled because I ask for it to be canceled I wasn't satisfied with the service.

Heck no I'm ticked off. I bought this phone for safelink service. I have had nothing but issues. And not one person actually help me.

I now am stuck with a safelink/tracfone and won't be able to get service from a provider that actually cares about their customers. I have never in over 50 year's been treated so poorly!
View full review
Loss:
$125
Cons:
  • Everything so far

Preferred solution: Deliver product or service ordered

User's recommendation: Go elsewhere

4 comments
MattSL

We have read your post, and we sincerely apologize for the inconvenience the issue has caused you. As one of our valued customers, we do not mean to make you feel this way.

As your service provider, we always want what's the best for you. We want to sort this out with you now. However, in order to do that, we would require to get your personal account information, which we cannot ask here for security of your account. We are hoping that you will give us another chance to rectify this issue with you.

Please chat with us via this link http://***/61849mpJ4. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. We are looking forward to work with you.

Heather W Iis
reply icon Replying to comment of MattSL

I tried that link Matt, it took me to the site I placed the review on. Sent text help to the number took me back to site that couldn't help me.

I literally haven't reapplied or messed with my new phone because of all the run around and never getting anything remedied. I'm thinking of finding another acp provider.

MattSL

Hi Heather. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Heather W Iis
reply icon Replying to comment of MattSL

Thanks Matt, Contacted tracfone support contact us, they were NO Help. Told me to contact safelink customer service.

The representatives that have all said something different and hung up & canceled my newly approved application. No senior management availabile I ask for a manager.

View more comments (3)
Charles D Ign

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Unable to get resolution through customer service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Updated by user Jul 26, 2023

No email, no contact, no resolution. I am still calling in hoping to find someone competent on average 3 times a day or better. I have been forced to use a WiFi app to make calls which is not ideal.Last tech support person suggested I buy a new phone to test the sim...

Original review Jul 26, 2023
I am sorry to bother and go this route but I see no other resolution at this point. I really don't want to be one of "those" people.

I have been dealing with customer service and tech support about my phone for bout 4-5 days now 2-3 calls on average per day and several text based sessions with no resolution. Yesterday I spent almost 4 hours on the phone, was transferred 6 times, and promised a call back in 39 minutes from yet another team who could definitely solve my problem. I didn't receive that last call. I gave up around 5pm est.

as I knew when I called again I would be starting all over from the beginning and had no more patience that day.
Here's the issue, my phone stopped working. As in being able to accept or receive calls, texts, emails, internet, unless I was on WiFi. Which is really suboptimal. So here's my first text to support, who nicely tells me I need to call in after trying to troubleshoot it with me.

I call in, after a few minutes of troubleshooting the young lady explained that I had an "older" sim card. If I just purchased a new sim card it would correct the issue. I purchased one from the SafeLink site. Almost $15.00 later (that with shipping) I have the sim card, I follow the instructions to install and activate it.

Here is where everything goes downhill. Many calls, transfers and texts later I am still without a working phone. I am told that for some reason my account switched to T-Mobile? I was told it would be no problem to fix and reprovision my sim and get everything back on the network.

That my account as it was with data and all was fine, it was a simple network issue. Last transfer of the day, I am speaking to a young lady who while very helpful hit a roadblock at the end she just could not seem to get past.
She sent me a six digit code, I repeated that code. She then said she would send me a 4 digit code so we could finally continue and everything would be fixed. Instead what I got was the prompt for the BYOP sign up a with no code.

When I read that back to her, she insisted I should have received a code and tried to send it again. I got the same prompt, she was unsure as to what to do next and said I would receive a call back in 30 minutes. That was at 3:46 pm.
Since I have contacted customer service 4 more times where individuals have gone through the least effort to try to help. Always at the end of the call I was told I would receive a call back and that never came.
I explained to everyone along the way that I have everything and I mean everything set to 2 factor authentication to my phone number.

Without my phone working I have lost access to things like my doctor's offices and the online site where I order my medicine and supplies to be shipped to me, and I'm a diabetic.

I made sure that each person along the way knew how critical it is for me to have this phone active, with my same number. So now I am here asking for your help to resolve this.
Thank you,
Charles Donahue
View full review
Loss:
$100
Pros:
  • Great when working
Cons:
  • Poor technical assistance

Preferred solution: Resolution

User's recommendation: Don't change SIM cards unless you absolutely have to. I listened to their tech support worse mistake I have ever made!

2 comments
MattSL

Hi Charles D. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Hosanna Unj

Complaint 1 month no solution your customer care answer is negligency too much customer care answer not certified customers in jio customer care answer

View more comments (1)
Gina K Fnt

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Apply for tablet

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Ordered a tablet and I never received it.they even canceled my currant account never gave me a tracking number
View full review

Preferred solution: Deliver product or service ordered

1 comment
MattSL

Hi Gina K. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to take a closer look on this matter. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

jh g

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Orlando, Florida

Safelink Wireless customer service is extremely poor. It is very hard to understand what the company employees are saying. They all read a script and do not interact with the customer.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I was hung up on 3 times, and asked to speak to a supervisor at least 4 times, and no response. The employees act like they are robots, and do not really care to help, only to read the script in front of them.
View full review

User's recommendation: Find a company where you can physically go and talk to a human.

1 comment
MattSL

Hi, jh. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the customer service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Resolved
Alyssa B Arb

Resolved: I switched over to safe link with my sim card from my old phone I want to keep my old number

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Updated by user Aug 30, 2023

The help from a nice employee he didn't confuse me very helpful I don't get what you mean by this question and the do you lose money? I'm confused.

Updated by user Aug 30, 2023

Very confusing wasn't easy like I thought it would be and can I keep my number whenever I choose I different carrier?

Original review Aug 30, 2023
Customer support couldn't hear cutting out and I still don't have my old number in my new device it comes up the new one
View full review
Pros:
  • That it worked great till i put my sim from old card in new one
Cons:
  • That they get to keep their original number
  • That whenever someone wants to change from this carrier

Preferred solution: I don't understand what's going on with my old number and if I want to change carriers in the future can I retrieve it back?

User's recommendation: To let people keep their old number no matter if they leave or stay with a carrier

1 comment
MattSL

Hi Alyssa. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through transferring your old number. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. In regards with your question, you can still retrieve your old number if you will transfer carrier in the future if it's still available in the system.

Thank you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Timothy R Mrz

Transfer number

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Literally Im not Going to have 100 words to say because Im not really into writing a lot. You know Im saying, so this is just me you know when is a new website they do have going on. I really need a pretty good you know the last time when you get a agent on the phone you know theyre that old is roll down and everything is open since all that ready to do what they need to do so we really go. Hey so lets go. Thank you for listening.
View full review
Pros:
  • Pros me up with your phone you know so he
Cons:
  • I already put my tongue in and connconn do you need to erase erase erase

Preferred solution: Transfer my number

User's recommendation: Yes definitely

1 comment
MattSL

Hi Timothy. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Karen H Yjd

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Customer service representative

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I had called to get a replacement phone cause the refurbished phone i had got, got super hot and i dropped it. I was talking to jiieh she asked me to verify my account with my enrollment number i gave it to her, she asked me for my 4 digit pin gave that to her also, she then kept telling me that she would call me back at a later time and i kept explaining to her i was on a friend's phone she hung up on me then called me back.

Numerous times i asked to speak with someone else she informed me she was the supervisor and nobody else could help me like she could i kept telling her she wasn't doing nothing but wanting to arrange a call back i explained again that i was on a friend's phone she didn't seem to care then i asked to talk to her supervisor she then told me that the supervisor could not do no more for me then she was doing. I kept on asking to speak with someone else and then she hung up again on me but the second time she never called back. This was between 6pm when i first called and she hung up on ne around 6:27pm August 11th i called from a friends phone whose number is (352)933-****. It was around 6:30pm when she hung up on me a second time and never called back.

Again her name was Jiieh she claimed to be a supervisor and it was on August 11th 2023 friday call was between 6pm-6:30pm. Thank you for your time and consideration.

View full review
Loss:
$500

Preferred solution: Another phone cause the one they sent me was refurbished and it gets so hot it burns your hand. Money I lost was people calling me for work the I can't get cause phone don't work

1 comment
MattSL

Hi, Karen. This is Matt from SafeLink Wireless.

We read your post, and we'd like to apologize for the trouble you have gone through with the replacement phone. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Kurt G Mlz

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Customer service

I have interacted with this company several times only to encounter stress, frustration, and complete inability for them to resolve my issues. I have my complaint with consumer affairs and BBB. Government funding for yr company to service people who need this program in our country should not be tolerated. Ye service is unacceptable and you should be held accountable. If I treated my customers when I worked all my life I would have been terminated. I cannot believe yr actions can be condoned and have the opportunity to continue. Yr customer service is absolutely horrid.
View full review
Loss:
$200
Pros:
  • Free phone and service
Cons:
  • This entry does not allow me to list all the cons

Preferred solution: Safelink wireless to be held accountable for their negligence

User's recommendation: Read all the reviews and make yr choices, its a no brainer.

1 comment
MattSL

Hi Merrick. This is Matt from SafeLink Wireless.

We sincerely apologize for the inconvenience you have gone through with our customer service. This is not how we want to serve you. Allow us to have another opportunity to straighten out things for you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Edward B Ghn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

You can't possibly get worst customer service in the world!!! I have worked in the industry almost 20 years and they would be unacceptable anywhere else! They think hanging up on you is ok and I believe they can hear but they will constantly ask you the same thing over and oversteer clear

View full review
Loss:
$500
Pros:
  • Very few
Cons:
  • Service wise everything they love conflict

Preferred solution: Change their culture 8

User's recommendation: Steer clear by any means

1 comment
AlexTrac

Hi, Edward B Ghn. This is Matt from Safelink Wireless.

We have read your post, and we sincerely apologize for the inconvenience the issue has caused you. As one of our valued customers, we do not mean to make you feel this way. As your service provider, our main goal is to provide quality customer service to our valued customers. We understand that your service is being disrupted or that there is a problem with the device itself.

But, as far as we are concerned, this is something we do not want to happen. We are hoping that you will give us another chance to rectify this issue with you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us, or call us at 1-800-867-****.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.

Alice F Okk

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Boardman, Oregon

No service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Every month I would have to call tracfone via SafeLink to have them go through my phone remotely and and fix it every single month now I'm getting where I have no service no internet for months I have been trying and to know about
View full review
1 comment
MattSL

Hi, Alice F Okk. This is Matt from Safelink Wireless.

We are very sorry to hear that. As one of our valued customers, we do not mean to make you feel this way. We want to sort this out with you now. However, in order to do that, we would require to get your personal account information, which we cannot ask here for security of your account.

We are hoping that you will give us another chance to rectify this issue with you. Please chat with us via this link https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.

Donald A Rwq

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Phone is inactive

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Screwed up the phone transfer and two later my phone died. Now customer service can you call me back
View full review
Loss:
$15

Preferred solution: Deliver product or service ordered

1 comment
MattSL

Hi Donald. This is Matt from SafeLink Wireless.

Thank you for bringing this issue to our attention. We are really sorry if you're having some problems with your phone. However, we are determined to help you in resolving this issue. To further assist you, kindly chat with us at https://***/support/contact-us.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article