Product: Safelink Wireless Cell Phone Activation Clear all filters (8 of 8 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I got my first phone a month in a half after I was approved for the program.The phone could not activate. I talked to the Customer Service in India and not one of them knew what I was talking about. After getting the run around and I gave up. My son talk to them and...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I'm Matt from SafeLink Wireless.We're sorry for the trouble.To resolve the issue, please click this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to connect with us via Live Chat and...

Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#1070544
Reply to reviews
Called several times to make sure i could buy the new tracfone premier.once i got it i was super excited until i called safelink.Rep told me there was a system error n to call back in an hour.this was june 12th. I called back in an hour n was told that the problem...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless.We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to chat with a live agent.For ...

3.9
Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#1060686
Reply to reviews
My name is Angel Lowman I received a Safelink phone months ago.Phone acted up so I purchased a new phone. I have tried six times already to get my new phone to work along with my minutes over 400, still nothing. Phone# 828- 201-3622 new serial # 990 006 750 628 322 sim...
Read more
MattSL
MattSL

Hi AngelLowman394. I am MattSL from SafeLink Wireless. Our apologies on this matter. We found out an information mismatch on your account based on the SIM card you provided. L...

MattSL
MattSL

Hi AngelLowman394. I’m Matt from SafeLink Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to chat with a...

Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#1049724
Reply to reviews
I recieved my Safelink phone.It said I have 23 minutes availabke to call tgeir number and activate it. I tried calling and my phone said, "no service" and theur were three bars on the signal. Called tech support and punched in some codes and stuff that didn't work,...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to SL.CorpResolutionTeam@safeli...

1.0
Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
I didn't like
  • Scammers
#922001
Reply to reviews
I have had my phone for more than a month but cannot get it activated.Numerous phone calls and people who barely speak English asking for my personal information telling me they've completed the activation process just to discover they haven't. The last phone call i...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to SL.CorpResolutionTeam@safeli...

Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#894351
Reply to reviews
first replacement phone will not activate they send second ph it will not activate whats going on
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to SL.CorpResolutionTeam@safeli...

Savannah, Tennessee
Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#883974
Reply to reviews
I first contacted Safelink on September 24th to get a replacement phone. Mine stopped working. The agent told me 5-7 business days. I got nothing. I called again September 6th, to get a replacement (5-7 working days). Nothing came. I called a third time on September...
Read more
Anonymous
Jacquelyn Crespo

I've been trying for days to create a account on line with SafeLink I need a replacement phone. I have a safe Link number for more than 3 years now 210-803-9819 but I need a r...

Anonymous
Anonymous

I know exactly what you are going through. I have been trying to get my replacement for 33 days now and my phone still hasn't been shipped. I call multiple times a week for th...

1.0
Creston, Iowa
Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
I didn't like
  • Are no help
#707733
Reply to reviews
Jan of 2014 I applied for and received a Safelink phone, but when I went to activate the phone I had so much trouble, ie; Phone would update, customer service who just kept reading the list of "things to do when the phone won't work" over and over to me for 3 days and...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I am Matt and I work with SafeLink. Let me help you get this resolved. Send me an email at SL.CorpResolutionTeam@safelink.com and we will resolve your problem right away. ...

1.0
Product
Safelink Wireless Cell Phone Activation
#681101
Reply to reviews