Product: Safelink Wireless Cell Phone Replacement Clear all filters (38 of 38 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Show

Safelink Wireless - Unhappy customer

Ive been a loyal customer for 8 or more years my phone is *** but i cant get a replacement unless i buy it myself
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
#1174856
Reply to reviews
My cell phone keeps telling me to press A on my phone to renew with Safelink and I did.This was 8 times in one week.So I called Safelink on 1-10-2018 and that is how I renewed mine.While I was on the phone with them I ask could I get a upgrade smartphone and they said...
Read more
1.0
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • Ignorant employees
#1169817
Reply to reviews
Lost my phone in fire, the said a new one was on the way, a month ago, Haven't recvd it yet, now they say I'm not enrolled, system will not allow me to recertify.What the ***.. Anyone in AMERICA work for this company??? Why? it doesn't take a hundred words...
Read more
MattSL
MattSL

This is Matt from SafeLink Wireless. I see you need help with your concern. Please chat with us using this link http://bit.ly/2qdrKHH. For your convenience, our representative...

1.5
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • Need to speak english
  • Customer serive
#1163048
Reply to reviews
After several calls and a few hours wasted, I was never told why I could not have my phone replaced even though they have never replaced one for me before.It was just stated that their system would not let them and implied that California Lifeline was to blame. I...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I do apologize for the inconvenience that you've experienced. Let us further discuss and check your account to resolve that issue. Please ...

Anonymous
Anonymous

safe link does not work honestly

Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • Are undependable and untrustworthy
  • Put on hold 40 minutes transferred over and over
  • Hours with customer service
#1144063
Reply to reviews
My smart phone from Safelink was shipped on 9-1-2017 and I received it a week later.I loved my new phone and the service was great, however my phone was lost/stolen a week later and it was downhill from there!!! I called customer service immediately to deactivate the...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I do apologize for the inconvenience that you've experienced. Let us further discuss and check your account to resolve that issue. Please ...

3.6
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
#1143425
Reply to reviews
I spent at least ten minutes on the phone with the final rep trying to get her to understand that by adhering to a policy that violates their own terms and conditions, Safelink Wireless is effectively defrauding me; but all I got in response was an almost robotic...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please send us...

2.2
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • Fraudulent replacement policy
#1129636
Reply to reviews
I have a hard time hearing incoming calls and vice versa.Called customer service they said I don't qualify for a replacement phone . I am a senior citizen and the phone I have is small and out dated, I can barely see the number or text messages.w I called customer...
Read more
Anonymous
Anonymous

No, I got an email from a person named Matt saying to email them to resolve thismatter, But their website is under maintenance. However my phone is still broken and I'm stillF...

MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let us help you in resolving your issue. Please send us an email with your acco...

1.4
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • I am a senior citizen and i rely on this phone
#1127733
Reply to reviews
I called several times and spoke to several customer service representatives who all refused to replace my stolen Safelink phone, contrary to what consumer websites tell their viewers.Several of my friends had their stolen Safelink phones replaced, but the rude...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I’m sorry for the inconvenience that you have experienced. Let us further check your account to resolve that issue. Please send us an emai...

4.5
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
#1121601
Reply to reviews
THIS MOTHER *** COMPANY IS A COMPLETE RIP OFF !!!FYI TO EVERYONE !!! DO NOT Call For A Replacement Phone Or Buy A New Phone BECAUSE THEY WILL NOT PUT THE MINUTES YOU HAD ON THE OLD PHONE ON THE NEW PHONE AND IF YOU BROUGHT MINUTES THEY WILL SCREW YOU OVER ON THAT AS...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please send us...

Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
I didn't like
  • How customers ripped off
#1116313
Reply to reviews
My name is Mary Elmore.My email address is mary_elmore2006@yahoo.com. My phone was stolen two weeks ago. I have been calling customer service for two weeks. I can't get a person to talk to. I only get the automated system. How can I get my phone replaced? This is the...
Read more
MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you get your problem resolved. Let us further c...

1.0
Product
Safelink Wireless Cell Phone Replacement
#1107527
Reply to reviews